Lankidetza-hitzarmena izenpetu da Donostiako Nuestra Señora de Aranzazu ikastetxearen eta Respeto fundazioaren artean.

2014ko abenduaren 17an, Lankidetza-hitzarmena izenpetu da Donostiako Nuestra Señora de Aranzazu ikastetxearen eta Respeto fundazioaren artean, Respeto obra bultzatu eta lantzeko. Lan hori gauzatzeko, Errespeturako Espazio bat sortuko da ikastetxean, eta, horren ondoren, hari lotutako proiektua landuko dute ikastetxeko ikasleek, gurasoek, irakasleek eta langileek.

Nuestra Señora de Aranzazu ikastetxeak proiektu honekiko erakutsi dituen jarrera eta konpromisoa eskertu nahi dugu.

Firma de Convenio de colaboración entre el Colegio Ntra. Sra. de Aránzazu de Donostia / San Sebastián y la Fundación Respeto.

Con fecha 17 de diciembre de 2014 se firma el convenio de colaboración entre el Colegio Ntra. Sra. de Aránzazu de Donostia /San Sebastián y la Fundación Respeto para el impulso y desarrollo de la Obra Respeto, mediante la creación de un Espacio para el Respeto en el centro educativo y el posterior desarrollo del proyecto entre alumnos, padres, profesores y personal vinculado al mismo.

Agradecemos al Colegio Ntra. Sra. de Aránzazu su disposición y compromiso con este proyecto.

logo jesuitinas

IMG-20141217-WA0011 (3)