Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián

• Autor: Fundación Respeto
  • Fecha de publicación: feb 19, 2014
  • Dirección: Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián

Espacio para el Respeto en el Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián.

Área de Derechos Humanos. Obra Respeto con la participación de todos los delegados políticos del Consistorio, asociaciones ciudadanas y de victimas del terrorismo.

Donostiako Udalean izandako ekitaldian, bertan dihasrduten ordezkari politikoak parte hartu zuten pertsonalki. Gainera, beste taldu batzuk izan genituen gure prpiektuan lankidetzan, Donostiako Udaleko Giza Eskudideen Sailetik sortutako ekitaldia izan zela kontuan hastuta, Europar Komisioak babestuta.

AYTO. DONOSTIA

5 × = cuarenta cinco