Autor / Egilea / Author: Oscar Zabaleta García

Título / Izenburua / Title: “Mis pilares en la vida”. Como el propio nombre de la obra indica, mis principales pilares en la vida son mi familia y amigos; sin ellos mi vida no sería posible. También trato de definir el perfil de un caballo, cuyo mundo es otro de mis pilares. / “Nire bizitzaren zutabeak”. Lanaren izenak berak adierazten duen moduan, nire familia eta lagunak ditut zutabe; ezingo nuke haiek gabe bizi. Zaldi baten soslaia ere marrazten saiatu naiz, zaldiak baitira nire bizitzaren beste zutabeetako bat.

Ubicación / Kokapena / Location: Farmacia Aldabe (Perkaiztegi Kalea, 8, 20120 Hernani, Gipuzkoa).

Símbolo para el Respeto elaborado en hierro fundido 27 x 27 cm.

farma oscar2

Fotografía / Argazkia / Photography: Gari Aldabe

Licencia de Creative Commons
Obra Respeto by Fundación Respeto is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Unported License. Creado a partir de la obra en www.respetofundacion.org