Energie van de Geest

Energie van de Geest - Philip Troost | Respetofundacion.org

INFORMATIE

AUTEUR
Philip Troost
DIMENSIE
7,1 MB
BESTANDSNAAM
Energie van de Geest.pdf

Wil je het boek lezen?Energie van de Geest in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Philip Troost. Lezen Energie van de Geest Online is nu zo gemakkelijk!



OMSCHRIJVING


In "Energie van de Geest' herijkt Philip Troost de kernwoorden van het christelijk geloof. We zijn verlost, maar echt vrij leven is een ander verhaal. We gaan voor onderlinge gemeenschap, maar je verbinden met elkaar, hoe doe je dat? Philip Troost laat zien hoe deze kloof tussen ideaal en werkelijkheid geen bron van frustratie hoeft te zijn maar een boeiend avontuur kan worden, vol beweging, groei en vitaliteit. Hiervoor hebben we de ogen te openen voor wat misschien wel het belangrijkste is van hoe Gods Geest werkt: energie. Troost ontdoet het woord energie van zijn oosters jasje en haalt het terug binnen het christelijke verhaal: energie is schepping van God. "Als de Heilige Geest ons in beweging wil zetten, dan is daar energie voor nodig.'


... is beweging en schepping van God. Het is de Geest van God die ons in beweging wil zetten en zelf kunnen we in beweging komen door ons open te stellen voor die beweging van de Geest ... Energie van de Geest | De Boekenmolen ... . Als je ernaar verlangt om te ervaren in je geloofsleven is dit boek een aanzet om in beweging te komen en te kijken naar jezelf. De titel luidt: Energie van de Geest. Het vergeten geheim van een vitaal geloof. Beste Philip, je hebt een inspirerend en spannend boek geschreven! Ik vind je boek inspirerend omdat je een nieuwe (vergeten) weg wijst die van groot belang is voor het leven als christen en voor gemeenschapsopbouw ... Philip Troost (1959) werkt in een praktijk voor psychotherapie en pastoraat. Van hem verschenen eerder o.a. Mindful met Jezus(6e druk 2017) en Gewoon God (2 e druk 2018) dat wer ... Steunpunt Bijbelstudie Energie van de Geest - Steunpunt ... ... ... Philip Troost (1959) werkt in een praktijk voor psychotherapie en pastoraat. Van hem verschenen eerder o.a. Mindful met Jezus(6e druk 2017) en Gewoon God (2 e druk 2018) dat werd genomineerd voor Beste Spirituele Boek. Zijn nieuwe boek Energie van de Geest is net in de boekhandels verschenen en hij zal deze midd...



GERELATEERDE BOEKEN